Konsultant ds. Obsługi Klienta

Dodane Sobota, 05 Grudnia 2015, 23:04:30, ID ogłoszenia: 1910
Do negocjacji
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Wyświetleń: 1206

Opis ogłoszenia

Miejsce pracy: Katowice

Konsultant jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów. Jeżeli odpowiedzialność idzie u Ciebie w parze z niespożytą energią, zgłoś się do nas!

Oferujemy:

*komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia),
*formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata,
*nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku,
współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance,
*tablet i wygodne aplikacje do pracy,
bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.

Oczekujemy:

*wykształcenia min średniego
*mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta / telemarketingu,
*umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji,
*łatwości wykorzystywania nowych technologii,
*chęci rozwoju i nastawienia na działanie.

Zakres obowiązków:

*inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami,
*profesjonalna obsługa klientów,
*sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i *majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami,
realizacja strategii Customer Centricity.

Opis ogłoszenia

Miejsce pracy: Katowice

Konsultant jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów. Jeżeli odpowiedzialność idzie u Ciebie w parze z niespożytą energią, zgłoś się do nas!

Oferujemy:

*komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia),
*formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata,
*nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku,
współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance,
*tablet i wygodne aplikacje do pracy,
bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.

Oczekujemy:

*wykształcenia min średniego
*mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta / telemarketingu,
*umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji,
*łatwości wykorzystywania nowych technologii,
*chęci rozwoju i nastawienia na działanie.

Zakres obowiązków:

*inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami,
*profesjonalna obsługa klientów,
*sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i *majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami,
realizacja strategii Customer Centricity.