Specjalista ds. kadr i administracji z językiem angielskim

Dodane Wtorek, 15 Stycznia 2019, 13:12:11, ID ogłoszenia: 11947
Do negocjacji
Specjalista ds. kadr i administracji z językiem angielskim
Wyświetleń: 346

Opis ogłoszenia

Specjalista ds. kadr i administracji z językiem angielskim
Stanowisko: Specjalista ds. kadr i administracji z językiem angielskim
Miejsce pracy: Przyszowice- okolice Gliwic

Opis stanowiska pracy:
•Prowadzenie sekretariatu oraz wsparcie organizacyjne zarządu firmy,
•Przyjmowaniu gości i dbaniu o dobry wizerunek firmy oraz organizacja poczty wychodzącej i przychodzącej oraz przesyłek kurierskich
•Dokonywanie m.in. rozliczeń pracowników, pomoc w przygotowywaniu list płac, kompletowanie teczek pracowników oraz pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
•Kontakt z kontrahentami firmy krajowymi i zagranicznymi
•Pomoc przy organizowaniu oraz planowaniu transportu w firmie (dostawa towaru)
•Zarządzanie bazą przewoźników a także budowanie i utrzymywanie relacji z firmami transportowymi

Wymagania:
•Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (poziom min. B2)
•Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (kadry, płace, księgowość)- warunek konieczny
•Bardzo dobra znajomość MS Office
•Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne
•Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:
•Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
•Kursy językowe w siedzibie organizacji;
•Szkolenia dla wszystkich pracowników firmy
•Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
•Dodatki świąteczne
•Dopłata do aktywności sportowych
•Wstępne szkolenie stanowiskowe (wprowadzające)

Zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta.

Opis ogłoszenia

Specjalista ds. kadr i administracji z językiem angielskim
Stanowisko: Specjalista ds. kadr i administracji z językiem angielskim
Miejsce pracy: Przyszowice- okolice Gliwic

Opis stanowiska pracy:
•Prowadzenie sekretariatu oraz wsparcie organizacyjne zarządu firmy,
•Przyjmowaniu gości i dbaniu o dobry wizerunek firmy oraz organizacja poczty wychodzącej i przychodzącej oraz przesyłek kurierskich
•Dokonywanie m.in. rozliczeń pracowników, pomoc w przygotowywaniu list płac, kompletowanie teczek pracowników oraz pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
•Kontakt z kontrahentami firmy krajowymi i zagranicznymi
•Pomoc przy organizowaniu oraz planowaniu transportu w firmie (dostawa towaru)
•Zarządzanie bazą przewoźników a także budowanie i utrzymywanie relacji z firmami transportowymi

Wymagania:
•Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (poziom min. B2)
•Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (kadry, płace, księgowość)- warunek konieczny
•Bardzo dobra znajomość MS Office
•Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne
•Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:
•Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
•Kursy językowe w siedzibie organizacji;
•Szkolenia dla wszystkich pracowników firmy
•Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
•Dodatki świąteczne
•Dopłata do aktywności sportowych
•Wstępne szkolenie stanowiskowe (wprowadzające)

Zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta.