Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dodane Wtorek, 31 Października 2017, 14:47:29, ID ogłoszenia: 7977
Do negocjacji
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wyświetleń: 774

Opis ogłoszenia

Firma Seology Sp. z o.o. to zespół ekspertów marketingu internetowego, zajmujących się budowaniem wyników sprzedażowych swoich klientów. Naszym partnerom zapewniamy kompleksową obsługę działań e-marketingowych: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzanie zaawansowanych audytów i optymalizacji, prowadzenie kampanii AdWords. Jesteśmy pierwszą w Polsce agencją SEO pracującą w metodyce Agile, dzięki czemu bieżąco monitorujemy efektywność naszych działań i nieustannie ją maksymalizujemy.

W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osób, które dołączą do naszego kreatywnego zespołu! :)

Specjalista ds. Obsługi Klienta
(miejsce pracy: Gliwice)

Co dla Ciebie przygotowaliśmy :)?
• Zachęcające wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności,
• Atrakcyjny, motywacyjny system premiowy,
• Umowę o pracę lub B2B – w zależności od chęci kandydata,
• Cykliczne szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne oraz wspólne wyjazdy na konferencje i inne wydarzenia branżowe,
• Wspólnie wypracowaną ścieżkę kariery i rozwoju zawodowego, dzięki której podniesiesz swoje kwalifikacje,
• Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w ścisłym centrum Gliwic,
• Samochód firmowy w godzinach pracy,
• Dofinansowaną przez firmę kartę Multisport,
• Dostęp do biblioteki książek oraz prasy branżowej,
• Regularnie organizowane firmowe imprezy integracyjne,
• Pracę w miłej i sprzyjającej kreatywności atmosferze,
• Pyszną kawę w nielimitowanej ilości. :)

Czym będziesz się zajmować?
• Wsparciem działu BOK w kompleksowej obsłudze posprzedażowej klientów, m.in. opracowywanie raportów i przekazywanie klientom bieżących informacji na temat efektywności prowadzonych działań,
•Opracowywanie analiz rynku i konkurencji,
• Bieżącym monitorowaniem potrzeb wybranych klientów,
• Dbaniem o pozytywne relacje z klientami,
• Współpracą z pozostałymi działami firmy w celu realizowania poszczególnych usług.


Czego oczekujemy?
• Zależy nam, żebyś potrafił dobrze zarządzać swoimi zadaniami i umiał jasno określać priorytety,
• Poszukujemy osób, które czują się swobodnie w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z
klientem,
• Spodziewamy się, że będziesz zaangażowany w pracę i nastawiony na realizację wytyczonych celów i zadań,
• Chcemy, żebyś był samodzielny i kreatywny,
• Mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze klienta (Agencja SEO/SEM, Agencja interaktywna, Agencja reklamowa, Agencja marketingowa, Dom Mediowy).


Zgłoś swoją kandydaturę już dziś!
Aplikacje prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@seology.pl


W aplikacjach prosimy zawrzeć klauzulę o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Opis ogłoszenia

Firma Seology Sp. z o.o. to zespół ekspertów marketingu internetowego, zajmujących się budowaniem wyników sprzedażowych swoich klientów. Naszym partnerom zapewniamy kompleksową obsługę działań e-marketingowych: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzanie zaawansowanych audytów i optymalizacji, prowadzenie kampanii AdWords. Jesteśmy pierwszą w Polsce agencją SEO pracującą w metodyce Agile, dzięki czemu bieżąco monitorujemy efektywność naszych działań i nieustannie ją maksymalizujemy.

W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osób, które dołączą do naszego kreatywnego zespołu! :)

Specjalista ds. Obsługi Klienta
(miejsce pracy: Gliwice)

Co dla Ciebie przygotowaliśmy :)?
• Zachęcające wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności,
• Atrakcyjny, motywacyjny system premiowy,
• Umowę o pracę lub B2B – w zależności od chęci kandydata,
• Cykliczne szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne oraz wspólne wyjazdy na konferencje i inne wydarzenia branżowe,
• Wspólnie wypracowaną ścieżkę kariery i rozwoju zawodowego, dzięki której podniesiesz swoje kwalifikacje,
• Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w ścisłym centrum Gliwic,
• Samochód firmowy w godzinach pracy,
• Dofinansowaną przez firmę kartę Multisport,
• Dostęp do biblioteki książek oraz prasy branżowej,
• Regularnie organizowane firmowe imprezy integracyjne,
• Pracę w miłej i sprzyjającej kreatywności atmosferze,
• Pyszną kawę w nielimitowanej ilości. :)

Czym będziesz się zajmować?
• Wsparciem działu BOK w kompleksowej obsłudze posprzedażowej klientów, m.in. opracowywanie raportów i przekazywanie klientom bieżących informacji na temat efektywności prowadzonych działań,
•Opracowywanie analiz rynku i konkurencji,
• Bieżącym monitorowaniem potrzeb wybranych klientów,
• Dbaniem o pozytywne relacje z klientami,
• Współpracą z pozostałymi działami firmy w celu realizowania poszczególnych usług.


Czego oczekujemy?
• Zależy nam, żebyś potrafił dobrze zarządzać swoimi zadaniami i umiał jasno określać priorytety,
• Poszukujemy osób, które czują się swobodnie w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z
klientem,
• Spodziewamy się, że będziesz zaangażowany w pracę i nastawiony na realizację wytyczonych celów i zadań,
• Chcemy, żebyś był samodzielny i kreatywny,
• Mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze klienta (Agencja SEO/SEM, Agencja interaktywna, Agencja reklamowa, Agencja marketingowa, Dom Mediowy).


Zgłoś swoją kandydaturę już dziś!
Aplikacje prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@seology.pl


W aplikacjach prosimy zawrzeć klauzulę o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”