A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache/ci_sessiond8a7efa4cd613b8fd0be9e205e75be2edf63949c): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Analiza dla e-commerce (sklepy internetowe) - Gliwice

Analiza dla e-commerce (sklepy internetowe)

Dodane Czwartek, 25 Kwietnia 2019, 5:42:27, ID ogłoszenia: 13107
1 zł
Analiza dla e-commerce (sklepy internetowe)
Wyświetleń: 203

Opis ogłoszenia Analiza dla e-commerce (sklepy internetowe)

Wykonujemy analizy dla e-commerce.
Usługa jest kierowana do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty operacyjne i poprawić rentowność sprzedaży oraz ekonomiczną efektywność.
Działalność sklepu internetowego wiąże się z generowaniem olbrzymiej liczby danych.
Na rynku coraz częściej wygrywają sklepy internetowe, które potrafią nie tylko gromadzić dane, ale również te dane odpowiednio analizować, selekcjonować, grupować, porównywać i łączyć, ponieważ tylko dane odpowiednio przetworzone stają się cenną dla firmy informacją.

Zakres usługi

- Analiza towarów najszybciej i najwolniej rotujących

- Analiza sprzedaży, kosztów i zysków

- Analiza przyczynowa zmian sprzedaży, kosztów i zysków

- Analiza rentowności

- Analiza przyczynowa zmian rentowności

- Prognozowanie zmian sprzedaży i zysków

- Analiza sezonowości sprzedaży i jej wpływu na zapasy magazynowe

- Optymalizacja zapasów magazynowych (wyznaczanie optymalnej wielkości zamówienia oraz poziomu Reorder Point)

- Analiza zachowań klientów

- Analiza kosztu pozyskania i utrzymania klienta

- Optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepu

- Analiza koszyków zamówień

- Analiza zwrotów towarów

- Analiza efektywności kampanii promocyjnej

- Monitorowanie zmian wskaźników KPI dla e-commerce

- Analiza i wskazanie pozycji asortymentowych, które mają największy wpływ na zmiany sprzedaży i tworzenie zysku

- Analiza zachowań konkurentów należących do tej samej grupy strategicznej

- Analiza czynników zewnętrznych w tym makroekonomicznych, które w dłuższym okresie będą wpływały na sprzedaż i zyski sklepu internetowego

- Miesięczny raport/sprawozdanie z analizy

- Przetwarzanie i analiza innych danych zbieranych przez sklep internetowy



Więcej informacji:

http://www.strattek.pl/oferta-dla-msp/analiza-e-commerce


Opis ogłoszenia - Analiza dla e-commerce (sklepy internetowe)

Wykonujemy analizy dla e-commerce.
Usługa jest kierowana do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty operacyjne i poprawić rentowność sprzedaży oraz ekonomiczną efektywność.
Działalność sklepu internetowego wiąże się z generowaniem olbrzymiej liczby danych.
Na rynku coraz częściej wygrywają sklepy internetowe, które potrafią nie tylko gromadzić dane, ale również te dane odpowiednio analizować, selekcjonować, grupować, porównywać i łączyć, ponieważ tylko dane odpowiednio przetworzone stają się cenną dla firmy informacją.

Zakres usługi

- Analiza towarów najszybciej i najwolniej rotujących

- Analiza sprzedaży, kosztów i zysków

- Analiza przyczynowa zmian sprzedaży, kosztów i zysków

- Analiza rentowności

- Analiza przyczynowa zmian rentowności

- Prognozowanie zmian sprzedaży i zysków

- Analiza sezonowości sprzedaży i jej wpływu na zapasy magazynowe

- Optymalizacja zapasów magazynowych (wyznaczanie optymalnej wielkości zamówienia oraz poziomu Reorder Point)

- Analiza zachowań klientów

- Analiza kosztu pozyskania i utrzymania klienta

- Optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepu

- Analiza koszyków zamówień

- Analiza zwrotów towarów

- Analiza efektywności kampanii promocyjnej

- Monitorowanie zmian wskaźników KPI dla e-commerce

- Analiza i wskazanie pozycji asortymentowych, które mają największy wpływ na zmiany sprzedaży i tworzenie zysku

- Analiza zachowań konkurentów należących do tej samej grupy strategicznej

- Analiza czynników zewnętrznych w tym makroekonomicznych, które w dłuższym okresie będą wpływały na sprzedaż i zyski sklepu internetowego

- Miesięczny raport/sprawozdanie z analizy

- Przetwarzanie i analiza innych danych zbieranych przez sklep internetowy



Więcej informacji:

http://www.strattek.pl/oferta-dla-msp/analiza-e-commerce