A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache/ci_sessionc80a5383f8460b8f53f8e47bdb856ede12aa86aa): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Asystent/-tka Zarządu - Gliwice

Asystent/-tka Zarządu

Dodane Poniedziałek, 27 Czerwca 2016, 7:19:42, ID ogłoszenia: 2857
Do negocjacji
Asystent/-tka Zarządu
Wyświetleń: 870

Opis ogłoszenia Asystent/-tka Zarządu

Kancelaria Prawna eMediator Legal z siedzibą w Gliwicach świadczy kompleksowe usługi z zakresu m.in. prawa cywilnego, gospodarczego, bankowego i finansowego, a także prawa administracyjnego. Zasięgiem działalności obejmujemy całą Polskę. Współpracujemy z kancelariami zagranicznymi, między innymi: Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii.
Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/-tki Zarządu. Jeśli wzajemny szacunek, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, uczciwość i chęć rozwoju są dla Ciebie priorytetem, to nasza oferta pracy jest idealna właśnie dla Ciebie.

Opis stanowiska:
1. Prace administracyjno-biurowe:
- umawianie i koordynowanie spotkań Prezesa z klientami,
- przygotowywanie raportów o wybranych branżach i produktach,
- analiza branż związanych z działalnością firmy,
- przygotowywanie raportów oraz statystyk,
- organizacja wyjazdów służbowych,
2. Udział w spotkaniach biznesowych:
- wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z kontrahentami,
- wyjścia służbowe (między innymi do: urzędów, kancelarii notarialnych, instytucji finansowych itp.)
3. Wsparcie Prezesa Zarządu w bieżących działaniach firmy oraz w sprawach dotyczących życia codziennego.

Oczekujemy:
- umiejętność obsługi programów Microsoft Office oraz urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kategorii „B” oraz własny samochód,
- umiejętność skutecznego zarządzania czasem,
- wysoka kultura osobista,
- otwartość w komunikacji,
- umiejętność pracy nad wieloma zadaniami – podzielność uwagi,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- wykształcenie minimum średnie,
- dyspozycyjność.

Zapewniamy:
- wynagrodzenie zawsze płacone na czas,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dużą samodzielność działania,
- dodatkowe szkolenia podnoszące kwalifikacje,
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (Karta fit profit).

Jeśli spełniasz nasze wymagania, to chętnie się z Tobą spotkamy i porozmawiamy o warunkach współpracy. Wystarczy, że wyślesz do nas CV ze zdjęciem na adres rekrutacja.emelegal@gmail.com W tytule maila należy wpisać stanowisko, a w treści maila klauzulę:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Chcesz być częścią naszego zespołu? Nie czekaj i zaaplikuj jeszcze dziś!

Opis ogłoszenia - Asystent/-tka Zarządu

Kancelaria Prawna eMediator Legal z siedzibą w Gliwicach świadczy kompleksowe usługi z zakresu m.in. prawa cywilnego, gospodarczego, bankowego i finansowego, a także prawa administracyjnego. Zasięgiem działalności obejmujemy całą Polskę. Współpracujemy z kancelariami zagranicznymi, między innymi: Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii.
Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/-tki Zarządu. Jeśli wzajemny szacunek, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, uczciwość i chęć rozwoju są dla Ciebie priorytetem, to nasza oferta pracy jest idealna właśnie dla Ciebie.

Opis stanowiska:
1. Prace administracyjno-biurowe:
- umawianie i koordynowanie spotkań Prezesa z klientami,
- przygotowywanie raportów o wybranych branżach i produktach,
- analiza branż związanych z działalnością firmy,
- przygotowywanie raportów oraz statystyk,
- organizacja wyjazdów służbowych,
2. Udział w spotkaniach biznesowych:
- wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z kontrahentami,
- wyjścia służbowe (między innymi do: urzędów, kancelarii notarialnych, instytucji finansowych itp.)
3. Wsparcie Prezesa Zarządu w bieżących działaniach firmy oraz w sprawach dotyczących życia codziennego.

Oczekujemy:
- umiejętność obsługi programów Microsoft Office oraz urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kategorii „B” oraz własny samochód,
- umiejętność skutecznego zarządzania czasem,
- wysoka kultura osobista,
- otwartość w komunikacji,
- umiejętność pracy nad wieloma zadaniami – podzielność uwagi,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- wykształcenie minimum średnie,
- dyspozycyjność.

Zapewniamy:
- wynagrodzenie zawsze płacone na czas,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dużą samodzielność działania,
- dodatkowe szkolenia podnoszące kwalifikacje,
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (Karta fit profit).

Jeśli spełniasz nasze wymagania, to chętnie się z Tobą spotkamy i porozmawiamy o warunkach współpracy. Wystarczy, że wyślesz do nas CV ze zdjęciem na adres rekrutacja.emelegal@gmail.com W tytule maila należy wpisać stanowisko, a w treści maila klauzulę:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Chcesz być częścią naszego zespołu? Nie czekaj i zaaplikuj jeszcze dziś!