A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache/ci_session9989a6edce10ea789301b7dd74446f0884719795): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Asystent/ka Zarządu – praca zdalna - Gliwice

Asystent/ka Zarządu – praca zdalna

Dodane Wtorek, 29 Sierpnia 2023, 11:03:47, ID ogłoszenia: 62061
Do negocjacji
Asystent/ka Zarządu – praca zdalna
Wyświetleń: 228

Opis ogłoszenia Asystent/ka Zarządu – praca zdalna

Asystent/ka Zarządu – praca zdalna
Aktualnie poszukujemy kandydata dla naszego klienta, działającego w obszarze FMCG, na stanowisko Asystenta/tki Zarządu. Osoba na tym stanowisku powinna być dobrze zorganizowana, komunikatywna, posiadać doświadczenie we współpracy z zarządem oraz biegle posługiwać się językiem angielskim w mowie i piśmie. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty oraz składania aplikacji.

LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ka-Zarzadu-praca-zdalna/5394-3342-25-1f6-3756.html

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia Członkom Zarządu,
- Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu,
- Organizacja i koordynacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych (planowanie przejazdów, dokonywanie rezerwacji, rozliczanie podróży),
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i właściwego przepływu informacji pomiędzy Członkami Zarządu a innymi jednostkami organizacyjnymi,
- Realizacja zadań zleconych przez Zarząd, w tym przygotowywanie dokumentów, analiz, raportów oraz prezentacji w programie PowerPoint,
- Nadzór nad obiegiem korespondencji oraz wykonywanie tłumaczeń dokumentacji na język angielski.

WYMAGANIA:
- Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (mile widziane).
- Doświadczenie w pracy z Zarządem.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym, zarówno mówionego, jak i pisanego.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Word, MS Power Point, MS Excel.
- Wykształcenie wyższe.
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne.
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu.
- Odporność na stres i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu.
- Duża otwartość na zmiany i elastyczność.
- Wysoka kultura osobista oraz dbałość o zachowanie standardów poufności informacji.

NASZ KLIENT OFERUJE:
- Umowę o pracę.
- Możliwość podjęcia pracy od 1 września 2023.
- Wynagrodzenie: 4500 - 5000 zł brutto.
- Premię kwartalną.
- Praca zdalna.
- Elastyczny czas rozpoczęcia pracy w godz.: 8-15, 9-16, 10-17.
- Pakiet ubezpieczeniowy.
- Korzystny pakiet sportowy.
- Bony świąteczne.
- Dostęp do opieki medycznej.
- Laptop oraz telefon służbowy.

Opis ogłoszenia - Asystent/ka Zarządu – praca zdalna

Asystent/ka Zarządu – praca zdalna
Aktualnie poszukujemy kandydata dla naszego klienta, działającego w obszarze FMCG, na stanowisko Asystenta/tki Zarządu. Osoba na tym stanowisku powinna być dobrze zorganizowana, komunikatywna, posiadać doświadczenie we współpracy z zarządem oraz biegle posługiwać się językiem angielskim w mowie i piśmie. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty oraz składania aplikacji.

LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ka-Zarzadu-praca-zdalna/5394-3342-25-1f6-3756.html

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia Członkom Zarządu,
- Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu,
- Organizacja i koordynacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych (planowanie przejazdów, dokonywanie rezerwacji, rozliczanie podróży),
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i właściwego przepływu informacji pomiędzy Członkami Zarządu a innymi jednostkami organizacyjnymi,
- Realizacja zadań zleconych przez Zarząd, w tym przygotowywanie dokumentów, analiz, raportów oraz prezentacji w programie PowerPoint,
- Nadzór nad obiegiem korespondencji oraz wykonywanie tłumaczeń dokumentacji na język angielski.

WYMAGANIA:
- Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (mile widziane).
- Doświadczenie w pracy z Zarządem.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym, zarówno mówionego, jak i pisanego.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Word, MS Power Point, MS Excel.
- Wykształcenie wyższe.
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne.
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu.
- Odporność na stres i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu.
- Duża otwartość na zmiany i elastyczność.
- Wysoka kultura osobista oraz dbałość o zachowanie standardów poufności informacji.

NASZ KLIENT OFERUJE:
- Umowę o pracę.
- Możliwość podjęcia pracy od 1 września 2023.
- Wynagrodzenie: 4500 - 5000 zł brutto.
- Premię kwartalną.
- Praca zdalna.
- Elastyczny czas rozpoczęcia pracy w godz.: 8-15, 9-16, 10-17.
- Pakiet ubezpieczeniowy.
- Korzystny pakiet sportowy.
- Bony świąteczne.
- Dostęp do opieki medycznej.
- Laptop oraz telefon służbowy.