A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache/ci_session0b3fa862475bf5a33374f555be1e4e8678b2cc9b): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Darmowy kurs asystencko-sekretarski - Gliwice

Darmowy kurs asystencko-sekretarski

Dodane Środa, 17 Czerwca 2020, 6:58:20, ID ogłoszenia: 52968
Do negocjacji
Darmowy kurs asystencko-sekretarski
Wyświetleń: 208

Opis ogłoszenia Darmowy kurs asystencko-sekretarski

Zapraszamy serdecznie na DARMOWE KURSY dla zarejestrowanych bezrobotnych

Posiadamy w naszej ofercie szeroki wachlarz szkoleń i kursów

Rozwijaj swoją wiedzę na Kursie asystencko-sekretarski - 30 godzin

Program kursu:
• Organizacja i funkcjonowanie biura. Systemy kancelaryjne, instrukcja kancelaryjna, rzeczowy wykaz akt, metody przechowywania i archiwizacji dokumentów
• Funkcjonalny sekretariat. Organizacja swojego stanowiska pracy, zarządzanie czasem
• Obsługa urządzeń biurowych w tym komputera
• Czynności kancelaryjne w sekretariacie
• Rodzaje dokumentów w firmie i ich obieg
• Prowadzenie korespondencji, przygotowywanie pism, prowadzenie rozmów telefonicznych
• Podstawy prawa pracy: umowa o pracę, urlopy, wynagrodzenie, rozwiązanie umowy. Umowy z zakresu prawa cywilnego i handlowego przydatne w pracy asystentki-sekretarki
• Organizacja spotkań służbowych, narad, konferencji, etykieta spotkania biznesowego
• Profesjonalna obsługa klienta a komunikacja interpersonalna. Obsługa cudzoziemców w biurze
• Reprezentacja i wizerunek firmy
• Profesjonalny wizerunek asystentki-sekretarki, dress code. Savoir vivre w biznesie
• Komputer w biurze: Word, Excel, prezentacje w Power Point, obsługa poczty elektronicznej, Internet, notes menadżerski

Każdy absolwent szkolenia otrzyma zaświadczenie MEN oraz certyfikat!

http://szkolaatut.pl/kursy/ksiegowe-i-firmowe/95-kurs-asystencko-sekretarski-30-godzin

Opis ogłoszenia - Darmowy kurs asystencko-sekretarski

Zapraszamy serdecznie na DARMOWE KURSY dla zarejestrowanych bezrobotnych

Posiadamy w naszej ofercie szeroki wachlarz szkoleń i kursów

Rozwijaj swoją wiedzę na Kursie asystencko-sekretarski - 30 godzin

Program kursu:
• Organizacja i funkcjonowanie biura. Systemy kancelaryjne, instrukcja kancelaryjna, rzeczowy wykaz akt, metody przechowywania i archiwizacji dokumentów
• Funkcjonalny sekretariat. Organizacja swojego stanowiska pracy, zarządzanie czasem
• Obsługa urządzeń biurowych w tym komputera
• Czynności kancelaryjne w sekretariacie
• Rodzaje dokumentów w firmie i ich obieg
• Prowadzenie korespondencji, przygotowywanie pism, prowadzenie rozmów telefonicznych
• Podstawy prawa pracy: umowa o pracę, urlopy, wynagrodzenie, rozwiązanie umowy. Umowy z zakresu prawa cywilnego i handlowego przydatne w pracy asystentki-sekretarki
• Organizacja spotkań służbowych, narad, konferencji, etykieta spotkania biznesowego
• Profesjonalna obsługa klienta a komunikacja interpersonalna. Obsługa cudzoziemców w biurze
• Reprezentacja i wizerunek firmy
• Profesjonalny wizerunek asystentki-sekretarki, dress code. Savoir vivre w biznesie
• Komputer w biurze: Word, Excel, prezentacje w Power Point, obsługa poczty elektronicznej, Internet, notes menadżerski

Każdy absolwent szkolenia otrzyma zaświadczenie MEN oraz certyfikat!

http://szkolaatut.pl/kursy/ksiegowe-i-firmowe/95-kurs-asystencko-sekretarski-30-godzin