A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache/ci_session7273db0e8a5d6b211bcfe0905019206c0d301483): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Doradca ds. kontaktu z klientem - Gliwice

Doradca ds. kontaktu z klientem

Dodane Poniedziałek, 28 Sierpnia 2017, 14:48:52, ID ogłoszenia: 7357
Do negocjacji
Doradca ds. kontaktu z klientem
Wyświetleń: 687

Opis ogłoszenia Doradca ds. kontaktu z klientem

W związku z dynamicznym rozwojem powiększamy Nas zespół w segmencie bankowości.

Kogo szukamy do Naszego zespołu:

• osoby lubiącej ludzi, potrafiącej skutecznie podejmować nowe
wyzwania, z doświadczeniem w sprzedaży;
• potrafiącej rozpoznać indywidualne potrzeby Klientów i wyjść im naprzeciw;
• posiadającej umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami;
• zainteresowanej rynkiem finansowym;
• obdarzonej zaletami takimi jak: samodyscyplina, odpowiedzialność, asertywność i dobre umiejętności organizacyjne;
• ukierunkowanej na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
• prezentującej wysoki poziom kultury osobistej;
• znającej język angielski – będzie to dodatkowym atutem;

Doradca jest odpowiedzialny za:
• współpraca z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych;
• budowanie długotrwałych relacji z klientami;
• rozpoznawanie i realizowanie oczekiwań finansowych Klientów i proponowanie rozwiązań szytych na miarę
• zapewnienie Klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej, zgodnej z najwyższymi standardami

Za Twoje zaangażowanie proponujemy:
• profesjonalne szkolenie i wsparcie- my wiemy jak ciężko jest w pierwszych dniach pracy
• samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
• pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
• W terminie do 12 miesięcy istnieje możliwość awansu na stanowisko eksperckie bądź managerskie, w zależności od predyspozycji kandydata
• umowę o pracę – ponieważ wiemy jak ważna jest stabilność dlatego poza podstawa jest możliwość zdobycia premii,
• Chillday – raz w miesiącu zamiast pracy bawimy się i integrujemy nie samą pracą człowiek żyje

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji z dopiskiem o klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Opis ogłoszenia - Doradca ds. kontaktu z klientem

W związku z dynamicznym rozwojem powiększamy Nas zespół w segmencie bankowości.

Kogo szukamy do Naszego zespołu:

• osoby lubiącej ludzi, potrafiącej skutecznie podejmować nowe
wyzwania, z doświadczeniem w sprzedaży;
• potrafiącej rozpoznać indywidualne potrzeby Klientów i wyjść im naprzeciw;
• posiadającej umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami;
• zainteresowanej rynkiem finansowym;
• obdarzonej zaletami takimi jak: samodyscyplina, odpowiedzialność, asertywność i dobre umiejętności organizacyjne;
• ukierunkowanej na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
• prezentującej wysoki poziom kultury osobistej;
• znającej język angielski – będzie to dodatkowym atutem;

Doradca jest odpowiedzialny za:
• współpraca z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych;
• budowanie długotrwałych relacji z klientami;
• rozpoznawanie i realizowanie oczekiwań finansowych Klientów i proponowanie rozwiązań szytych na miarę
• zapewnienie Klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej, zgodnej z najwyższymi standardami

Za Twoje zaangażowanie proponujemy:
• profesjonalne szkolenie i wsparcie- my wiemy jak ciężko jest w pierwszych dniach pracy
• samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
• pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
• W terminie do 12 miesięcy istnieje możliwość awansu na stanowisko eksperckie bądź managerskie, w zależności od predyspozycji kandydata
• umowę o pracę – ponieważ wiemy jak ważna jest stabilność dlatego poza podstawa jest możliwość zdobycia premii,
• Chillday – raz w miesiącu zamiast pracy bawimy się i integrujemy nie samą pracą człowiek żyje

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji z dopiskiem o klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.