Kurs telemarketingu
Dodane Czwartek, 10 Listopada 2016, 9:51:07, ID ogłoszenia: 3899Opis ogłoszenia Kurs telemarketingu
Kurs telemarketingu (warsztat e-learning)
Kategoria: Obsługa klienta/Praca i Kariera
Koszt promocyjny szkolenia: 77 zł brutto/ os.
Typ szkolenia: E-learning, zadania warsztatowe na platformie
Treść szkolenia dostosowana do prawidłowego wyświetlania na komputerach i laptopach oraz urządzeniach przenośnych (smartphon, tablet).
Opis: Celem szkolenia jest umożliwienie jego uczestnikom zapoznanie się z wymogami oraz obowiązkami stawianymi pracownikom call centre oraz osobom odpowiedzialnym za ich prawidłowe funkcjonowanie. Dzięki nastawieniu na omówienie praktycznych zagadnień oraz zastosowaniu licznych zadań warsztatowych, uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętności sprzedażowe, które mogą z powodzeniem wykorzystać w pracy zawodowej.
Kiedy rozpoczyna się szkolenie?
Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.
Czas trwania: Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 14 – godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.
Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej www.jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia otrzymania dostępów do szkolenia.
Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje papierowe zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
Na dokumencie nie ma adnotacji, że kurs odbył się on-line.
Program szkolenia:
1. Profesjonalna obsługa klienta.
2. Praca głosem.
3. Rozmowa bezpośrednia vs rozmowa telefoniczna.
4. Wykorzystanie modelu Mehraniana.
5. Cechy i umiejętności dobrego doradcy.
6. Stosowanie słownictwa typowego dla rozmowy z klientem.
7. Techniki sprzedaży przez telefon.
8. Wprowadzenie do sprzedaży.
9. Etapy rozmowy sprzedażowej.
10. Przełamywanie twardego „NIE” klienta – przykładowe zwroty.
11.Przebijanie się przez sekretarkę / recepcję.
12. Analiza potrzeb klienta.
13. Rodzaje pytań i ich cele.
14. Pytania w rozmowie handlowej i ich zastosowanie.
15. Aktywne słuchanie.
16. Pokonywanie obiekcji.
17. Pożegnanie klienta.
18. Tworzenie scenariusza rozmowy telefonicznej.
19. Typologia klientów.
20. Techniki radzenie sobie z trudnym klientem.
21.Techniki radzenia sobie ze stresem.
22. Call centre – zasady funkcjonowania.
23. Call centre – regulacje prawne.
24. Call centre – wykorzystanie technologii w praktyce.
25. Zasady tworzenia baz danych.
26. Ochrona danych osobowych – najważniejsze zagadnienia.
Poziom zaawansowania: podstawowy/średniozaawansowany
Warunki zaliczenia:
uzyskanie pełnej aktywności w szkoleniu zgodnie z ofertą,
zaliczenie z wynikiem pozytywnym zadań warsztatowych,
zaliczenie testu sprawdzającego (min. 80%)
Korzyści:
możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,
szkolenie można wykonać nawet w 2 dni,
nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia odbywa się na platformie szkoleniowej,
możliwość dostosowania tempa nauki do swoich potrzeb,
szkolenie zawiera praktyczną wiedzę, którą można zastosować od zaraz,
szkolenie zawiera liczne przykłady z codziennej pracy telemarketera,
szkolenie zawiera liczne ćwiczenia warsztatowe,
szkolenia zawiera elementy grywalizacji, które ułatwiają proces przyswajania wiedzy,
materiały szkoleniowe do pobrania.
Grupa docelowa:
osoby chcące pracować na stanowisku telemarketera,
kierownicy niskiego i średniego szczebla,
osoby odpowiadające za wdrożenie call centre w firmie,
obecni i przyszli telemarketerzy.
Zapisy
SZKOLENIA I WYDAWNICTWO JulaMedia
http://julamedia.pl/produkt/telemarketing/
Dział szkoleń 794 794 008 (pn-pt 8.30-16.30)
Opis ogłoszenia - Kurs telemarketingu
Kurs telemarketingu (warsztat e-learning)
Kategoria: Obsługa klienta/Praca i Kariera
Koszt promocyjny szkolenia: 77 zł brutto/ os.
Typ szkolenia: E-learning, zadania warsztatowe na platformie
Treść szkolenia dostosowana do prawidłowego wyświetlania na komputerach i laptopach oraz urządzeniach przenośnych (smartphon, tablet).
Opis: Celem szkolenia jest umożliwienie jego uczestnikom zapoznanie się z wymogami oraz obowiązkami stawianymi pracownikom call centre oraz osobom odpowiedzialnym za ich prawidłowe funkcjonowanie. Dzięki nastawieniu na omówienie praktycznych zagadnień oraz zastosowaniu licznych zadań warsztatowych, uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętności sprzedażowe, które mogą z powodzeniem wykorzystać w pracy zawodowej.
Kiedy rozpoczyna się szkolenie?
Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.
Czas trwania: Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 14 – godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.
Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej www.jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia otrzymania dostępów do szkolenia.
Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje papierowe zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
Na dokumencie nie ma adnotacji, że kurs odbył się on-line.
Program szkolenia:
1. Profesjonalna obsługa klienta.
2. Praca głosem.
3. Rozmowa bezpośrednia vs rozmowa telefoniczna.
4. Wykorzystanie modelu Mehraniana.
5. Cechy i umiejętności dobrego doradcy.
6. Stosowanie słownictwa typowego dla rozmowy z klientem.
7. Techniki sprzedaży przez telefon.
8. Wprowadzenie do sprzedaży.
9. Etapy rozmowy sprzedażowej.
10. Przełamywanie twardego „NIE” klienta – przykładowe zwroty.
11.Przebijanie się przez sekretarkę / recepcję.
12. Analiza potrzeb klienta.
13. Rodzaje pytań i ich cele.
14. Pytania w rozmowie handlowej i ich zastosowanie.
15. Aktywne słuchanie.
16. Pokonywanie obiekcji.
17. Pożegnanie klienta.
18. Tworzenie scenariusza rozmowy telefonicznej.
19. Typologia klientów.
20. Techniki radzenie sobie z trudnym klientem.
21.Techniki radzenia sobie ze stresem.
22. Call centre – zasady funkcjonowania.
23. Call centre – regulacje prawne.
24. Call centre – wykorzystanie technologii w praktyce.
25. Zasady tworzenia baz danych.
26. Ochrona danych osobowych – najważniejsze zagadnienia.
Poziom zaawansowania: podstawowy/średniozaawansowany
Warunki zaliczenia:
uzyskanie pełnej aktywności w szkoleniu zgodnie z ofertą,
zaliczenie z wynikiem pozytywnym zadań warsztatowych,
zaliczenie testu sprawdzającego (min. 80%)
Korzyści:
możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,
szkolenie można wykonać nawet w 2 dni,
nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia odbywa się na platformie szkoleniowej,
możliwość dostosowania tempa nauki do swoich potrzeb,
szkolenie zawiera praktyczną wiedzę, którą można zastosować od zaraz,
szkolenie zawiera liczne przykłady z codziennej pracy telemarketera,
szkolenie zawiera liczne ćwiczenia warsztatowe,
szkolenia zawiera elementy grywalizacji, które ułatwiają proces przyswajania wiedzy,
materiały szkoleniowe do pobrania.
Grupa docelowa:
osoby chcące pracować na stanowisku telemarketera,
kierownicy niskiego i średniego szczebla,
osoby odpowiadające za wdrożenie call centre w firmie,
obecni i przyszli telemarketerzy.
Zapisy
SZKOLENIA I WYDAWNICTWO JulaMedia
http://julamedia.pl/produkt/telemarketing/
Dział szkoleń 794 794 008 (pn-pt 8.30-16.30)