A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache/ci_sessiondf138d1c90a7579bdf703a24bb78e0ec0b9db0b8): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Pracownik Działu Wsparcia IT - Gliwice

Pracownik Działu Wsparcia IT

Dodane Czwartek, 03 Kwietnia 2025, 8:26:36, ID ogłoszenia: 66704
Do negocjacji
Pracownik Działu Wsparcia IT
Wyświetleń: 40

Opis ogłoszenia Pracownik Działu Wsparcia IT

????⚪ Serdecznie zapraszamy do aplikowania na: Pracownik Działu Wsparcia IT – HelpDesk
FORMA PRACY: zdalna
???? LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Dzialu-Wsparcia-IT-HelpDesk-praca-zdalna/5721-3620-25-b80-3756.html
???? ZADANIA:
▪️ Obsługa HelpDesk w dziale IT (pierwsza linia wsparcia)
▪️ Kontakt telefoniczny i online z pracownikami w sprawie zgłoszonych problemów
▪️ Diagnozowanie oraz rozwiązywanie prostych problemów IT (zdalnie)
▪️ Instalacja, konfiguracja i bieżąca administracja systemami informatycznymi
▪️ Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego
▪️ Monitorowanie działania systemów i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania
???? WYMAGANIA:
▪️ Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – mile widziane
▪️ Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams)
▪️ Podstawowa znajomość sieci komputerowych (LAN, WAN, WLAN) i bezpieczeństwa IT
▪️ Znajomość podstaw problemów związanych z codzienną eksploatacją sprzętu IT (PC, laptopy, smartfony, tablety, telefonia VoIP)
▪️ Umiejętność pracy w środowisku Windows 11 / Windows Server 2022/2025, praca w środowisku domenowym Active Directory
▪️ Umiejętność zdalnego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
▪️ Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
▪️ Zdolność do czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim
▪️ Otwartość na komunikację online i telefoniczną w sprawie zgłoszeń
???? NASZ KLIENT OFERUJE:
▪️ Umowę o pracę
▪️ Pracę zdalną
▪️ Elastyczne godziny pracy w przedziale 7:00–17:00 (do indywidualnego ustalenia)
▪️ Możliwość rozpoczęcia pracy „od zaraz”
▪️ Rozwój zawodowy i zdobywanie nowych umiejętności
▪️ Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
▪️ Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
▪️ Opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i bony świąteczne
▪️ Zapomogi świąteczne, paczki dla dzieci oraz pomoc socjalną z ZFŚS
???? LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Dzialu-Wsparcia-IT-HelpDesk-praca-zdalna/5721-3620-25-b80-3756.html

Opis ogłoszenia - Pracownik Działu Wsparcia IT

????⚪ Serdecznie zapraszamy do aplikowania na: Pracownik Działu Wsparcia IT – HelpDesk
FORMA PRACY: zdalna
???? LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Dzialu-Wsparcia-IT-HelpDesk-praca-zdalna/5721-3620-25-b80-3756.html
???? ZADANIA:
▪️ Obsługa HelpDesk w dziale IT (pierwsza linia wsparcia)
▪️ Kontakt telefoniczny i online z pracownikami w sprawie zgłoszonych problemów
▪️ Diagnozowanie oraz rozwiązywanie prostych problemów IT (zdalnie)
▪️ Instalacja, konfiguracja i bieżąca administracja systemami informatycznymi
▪️ Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego
▪️ Monitorowanie działania systemów i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania
???? WYMAGANIA:
▪️ Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – mile widziane
▪️ Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams)
▪️ Podstawowa znajomość sieci komputerowych (LAN, WAN, WLAN) i bezpieczeństwa IT
▪️ Znajomość podstaw problemów związanych z codzienną eksploatacją sprzętu IT (PC, laptopy, smartfony, tablety, telefonia VoIP)
▪️ Umiejętność pracy w środowisku Windows 11 / Windows Server 2022/2025, praca w środowisku domenowym Active Directory
▪️ Umiejętność zdalnego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
▪️ Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
▪️ Zdolność do czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim
▪️ Otwartość na komunikację online i telefoniczną w sprawie zgłoszeń
???? NASZ KLIENT OFERUJE:
▪️ Umowę o pracę
▪️ Pracę zdalną
▪️ Elastyczne godziny pracy w przedziale 7:00–17:00 (do indywidualnego ustalenia)
▪️ Możliwość rozpoczęcia pracy „od zaraz”
▪️ Rozwój zawodowy i zdobywanie nowych umiejętności
▪️ Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
▪️ Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
▪️ Opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i bony świąteczne
▪️ Zapomogi świąteczne, paczki dla dzieci oraz pomoc socjalną z ZFŚS
???? LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Dzialu-Wsparcia-IT-HelpDesk-praca-zdalna/5721-3620-25-b80-3756.html