A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache/ci_sessione0bb7cda5fdc8ba9093cd6f9d91f1e684cb80904): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Problem z konwersją bazy do nowej wersji po aktualizacji programu? - Gliwice

Problem z konwersją bazy do nowej wersji po aktualizacji programu?

Dodane Wtorek, 24 Grudnia 2019, 12:51:06, ID ogłoszenia: 32695
1 zł
Problem z konwersją bazy do nowej wersji po aktualizacji programu?
Wyświetleń: 317

Opis ogłoszenia Problem z konwersją bazy do nowej wersji po aktualizacji programu?

Problem z konwersją bazy do nowej wersji po aktualizacji programu?
Nieustannie zmieniające się przepisy prawa wymagają od producentów oprogramowania bazodanowego (programów kadrowo-płacowych, magazynowych, do zarządzania majątkiem stałym firmy czy innych) wydawania coraz to nowych wersji programów i ich aktualizacji.
Często sam proces aktualizacji przebiega poprawnie. Problem czasem pojawia się w momencie próby konwersji bazy do postaci wymaganej przez aktualną wersję programu.
Mamy wieloletnie doświadczenie z konwersjami baz z programów Comarch (Comarch ERP Optima) , InsERT (Subiekt, Rewizor, Rachmistrz) czy Asseco Wapro (Wapro Mag, Wapro Fakir, Wapro Gang czy Wapro Best).
Bez problemu przeprowadzimy ją za ciebie lub pomożemy w razie jakichkolwiek problemów.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem
530 303 355 lub mailowego
biuro@it-connection.pl
Polecamy zaznajomić się z naszą stroną internetową
www.piotr-zajac.pl
lub
www.it-connection.pl
by poznać pełen zakres świadczonych przez nas usług.

Opis ogłoszenia - Problem z konwersją bazy do nowej wersji po aktualizacji programu?

Problem z konwersją bazy do nowej wersji po aktualizacji programu?
Nieustannie zmieniające się przepisy prawa wymagają od producentów oprogramowania bazodanowego (programów kadrowo-płacowych, magazynowych, do zarządzania majątkiem stałym firmy czy innych) wydawania coraz to nowych wersji programów i ich aktualizacji.
Często sam proces aktualizacji przebiega poprawnie. Problem czasem pojawia się w momencie próby konwersji bazy do postaci wymaganej przez aktualną wersję programu.
Mamy wieloletnie doświadczenie z konwersjami baz z programów Comarch (Comarch ERP Optima) , InsERT (Subiekt, Rewizor, Rachmistrz) czy Asseco Wapro (Wapro Mag, Wapro Fakir, Wapro Gang czy Wapro Best).
Bez problemu przeprowadzimy ją za ciebie lub pomożemy w razie jakichkolwiek problemów.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem
530 303 355 lub mailowego
biuro@it-connection.pl
Polecamy zaznajomić się z naszą stroną internetową
www.piotr-zajac.pl
lub
www.it-connection.pl
by poznać pełen zakres świadczonych przez nas usług.