A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache/ci_session2a9ee39a2e369e4f47422440119e712062362eb6): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/gliwicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Spedytor krajowy i/lub międzynarodowy - Gliwice

Spedytor krajowy i/lub międzynarodowy

Dodane Wtorek, 15 Marca 2016, 10:20:36, ID ogłoszenia: 2317
Do negocjacji
Spedytor krajowy i/lub międzynarodowy
Wyświetleń: 914

Opis ogłoszenia Spedytor krajowy i/lub międzynarodowy

Jesteśmy agencją personalną specjalizującą się w rekrutacji oraz selekcji pracowników średniego i wyższego szczebla dla branży TSL– transport/spedycja/logistyka. Naszym celem jest pomoc w ulepszaniu strategii rekrutacyjnych w przedsiębiorstwach TSL.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Spedytor krajowy i/lub międzynarodowy

Wymagania
przynajmniej 2-letnie doświadczenie w transporcie krajowym i/lub międzynarodowym
wykształcenie związane z transportem, logistyką etc. będzie dodatkowym atutem
znajomość lokalnego rynku
bardzo dobra znajomość branży TSL
dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
komunikatywność
dobra znajomość MS Office
zdolności do podejmowania szybkich i trafnych decyzji
bardzo dobra organizacja pracy
umiejętność ustalania priorytetów
umiejętność pracy w zespole
odporność na stres
Obowiązki
planowanie i organizacja spedycji całopojazdowej i drobnicowej drogowej w relacji krajowej i/lub międzynarodowej
monitoring i nadzór nad realizowanymi zleceniami
rozwój bazy klientów i przewoźników
dbałość o dobre relacje z przewoźnikami i klientami
utrzymywanie pozytywnych relacji i rozwój współpracy z klientami firmy
ofertowanie
Oferujemy
stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
pełny etat
konkurencyjne wynagrodzenie
wysokie świadczenia socjalne
niezbędne narzędzia do pracy
możliwość rozwoju zawodowego


Opis ogłoszenia - Spedytor krajowy i/lub międzynarodowy

Jesteśmy agencją personalną specjalizującą się w rekrutacji oraz selekcji pracowników średniego i wyższego szczebla dla branży TSL– transport/spedycja/logistyka. Naszym celem jest pomoc w ulepszaniu strategii rekrutacyjnych w przedsiębiorstwach TSL.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Spedytor krajowy i/lub międzynarodowy

Wymagania
przynajmniej 2-letnie doświadczenie w transporcie krajowym i/lub międzynarodowym
wykształcenie związane z transportem, logistyką etc. będzie dodatkowym atutem
znajomość lokalnego rynku
bardzo dobra znajomość branży TSL
dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
komunikatywność
dobra znajomość MS Office
zdolności do podejmowania szybkich i trafnych decyzji
bardzo dobra organizacja pracy
umiejętność ustalania priorytetów
umiejętność pracy w zespole
odporność na stres
Obowiązki
planowanie i organizacja spedycji całopojazdowej i drobnicowej drogowej w relacji krajowej i/lub międzynarodowej
monitoring i nadzór nad realizowanymi zleceniami
rozwój bazy klientów i przewoźników
dbałość o dobre relacje z przewoźnikami i klientami
utrzymywanie pozytywnych relacji i rozwój współpracy z klientami firmy
ofertowanie
Oferujemy
stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
pełny etat
konkurencyjne wynagrodzenie
wysokie świadczenia socjalne
niezbędne narzędzia do pracy
możliwość rozwoju zawodowego