zatrudię studentów dziennych do obsługi sklepu internetowego
Dodane Środa, 23 Listopada 2016, 13:20:02, ID ogłoszenia: 4029Opis ogłoszenia zatrudię studentów dziennych do obsługi sklepu internetowego
IPTEAM.PL Sp. z o.o.
Jesteśmy rozpoznawalną firmą, wyspecjalizowaną w sprzedaży produktów dla potrzeb aranżacji i dekoracji wnętrz. Aktualnie poszukujemy osoby odpowiedzianej za rozwój trzeciego, będącego w portfolio firmy sklepu internetowego:
Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego
Miejsce pracy: Gliwice
Twoje obowiązki:
- Profesjonalna obsługa Klientów e-sklepu (telefon, e-mail),
- Doradztwo w zakresie doboru oferowanych produktów,
- Zarządzanie produktem na stronie internetowej sklepu (wprowadzanie i aktualizowanie produktów),
- Koordynowanie współpracy e-sklepu z firmami zewnętrznymi,
- Wsparcie działań e-sklepu w zakresie logistyki i administracji.
Nasze oczekiwania:
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Znajomość zasad funkcjonowania portali aukcyjnych oraz zakupowych,
- Dobrej organizacji pracy,
- Systematyczności.
Mile widziane:
- Znajomość Google AdWords oraz Analytic,
- Znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima,
- Doświadczenie w branży e-commerce,
- Znajomość środowiska platform sklepowych.
Oferujemy:
- Współpracę w ramach umowy zlecenia (dla osób poszukujących pracy dodatkowej) / umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania – podstawa plus prowizja od obrotów od pierwszego miesiąca pracy,
- Unikatową kulturę i atmosferę pracy wśród młodych ludzi z pasją.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji: kaa7@interia.pl
Opis ogłoszenia - zatrudię studentów dziennych do obsługi sklepu internetowego
IPTEAM.PL Sp. z o.o.
Jesteśmy rozpoznawalną firmą, wyspecjalizowaną w sprzedaży produktów dla potrzeb aranżacji i dekoracji wnętrz. Aktualnie poszukujemy osoby odpowiedzianej za rozwój trzeciego, będącego w portfolio firmy sklepu internetowego:
Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego
Miejsce pracy: Gliwice
Twoje obowiązki:
- Profesjonalna obsługa Klientów e-sklepu (telefon, e-mail),
- Doradztwo w zakresie doboru oferowanych produktów,
- Zarządzanie produktem na stronie internetowej sklepu (wprowadzanie i aktualizowanie produktów),
- Koordynowanie współpracy e-sklepu z firmami zewnętrznymi,
- Wsparcie działań e-sklepu w zakresie logistyki i administracji.
Nasze oczekiwania:
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Znajomość zasad funkcjonowania portali aukcyjnych oraz zakupowych,
- Dobrej organizacji pracy,
- Systematyczności.
Mile widziane:
- Znajomość Google AdWords oraz Analytic,
- Znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima,
- Doświadczenie w branży e-commerce,
- Znajomość środowiska platform sklepowych.
Oferujemy:
- Współpracę w ramach umowy zlecenia (dla osób poszukujących pracy dodatkowej) / umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania – podstawa plus prowizja od obrotów od pierwszego miesiąca pracy,
- Unikatową kulturę i atmosferę pracy wśród młodych ludzi z pasją.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji: kaa7@interia.pl